איך עולם השיווק צריך לקבל את הבינה המלאכותית

אנשי השיווק ומקצועות היצירה צריכים לחבק את הכלי של בינה מלאכותית ולהשתמש בבינה מלאכותית כדי לעלות מדרגה בחשיבה היצירתית, בחיבורים הלא שגרתיים. להיות הראשונים לאמץ את החדשנות לתוך מכלול הכלים היצירתיים.

אז למה הבינה מלאכותית מאיימת דווקא על המקצועות היצירתיים, הקראטיביים אלה שחשבנו בעבר שהם מוגנים מהשינויים, כי יצירתיות לא ניתנת להעתקה ?
אם בעבר תפישת העולם הייתה שבינה מלאכותית תייתר משוק העבודה את המקצועות הבסיסים כמו נהגים, לוגיסטיקה וניקיון.

היום, אנחנו רואים דווקא מצב הפוך. נהיגה אוטונומית ופעולות בסיסיות עדין לא מבוצעות בקלות וחופשיות ע"י רובוטים ובינה מלאכותית והפתרונות מגושמים.

לעומת זאת דווקא בעולמות הדרושים יכולות מילולית, עיצוב גרפי, אינטגרציה של מידע ויכולת ביטוי כמו כתיבת תוכן, תסריטים, וידאו, כתיבת קורות חיים, כתיבה עיתונאית, פתרונות קראטיביים גרפיים (נניח עיצוב לוגו), דווקא כאן הבינה המלאכותית יודעת ליצור ברמה אפילו לא רעה. והצפי הוא לשיפור מתמיד.

אז האם אנשי השיווק צריכים לאמץ את הבינה המלאכותית או להירתע ? ואיך זה יעבוד עם המודל העסקי של הבינה המלאכותית ולאן זה מכוון אותנו ?

הערכת השווי של  Open AI נעה בין 80 ל 100 מיליארד דולר (2.24). מקורות הרווח הידועים נכון לכתיבת שורות אלו, הם המנוע המקצועי , במודל מנויים בתשלום, תחת השם Chat GPT4  Professional. בנוסף מיקרוסופט אחד מהבעלים של Open AI  הטמיעו את יכולות הבינה המלאכותית בתוכנות הOFFICE  של מיקרוסופט, ובמנוע החיפוש המנומנם של מיקרוסופט -  Bing, מחוזק בבינה מלאכותית.

ב 21 בנובמבר 2022 התפרסמה תמונת הבינה המלאכותית הראשונה כשער על המגזין  האמריקאי המוכר - הקוסמופוליטן . Cosmopolitan © 21.11.22

https://www.designweek.co.uk/issues/14-18-november-2022/how-to-use-your-ai-superpowers-for-good/

זה לקח לעורכי הקוסמופוליטן רק 20 שניות, כפי שהם מעידים...

כל מה שאני צריך לעשות כדי לכתוב עבודה בבה"ס, מאמר אקדמאי, בלוג, פוסט או קורות חיים ואפילו תוכנית עסקית למיזם זה להסביר לבינה המלאכותית בדיוק מה אני רוצה ואקבל, אם המערכת תצליח להתמודד עם העומס ...

גם אלו שלא מחבקים את הטכנולוגיה, לא יוכלו להישאר מאחור. הטכנולוגיה תאומץ לחיי היום היום שלנו בקצב מסחרר. החוכמה היא לא להתנגד לשינוי, אלא להפיק את התועלת מהכלים האוטומטיים, לקצר תהליכים ואפילו להשתמש בזה ככלי לקידום החשיבה הקראטיבית. מה שברור ואין עליו ויכוח, הוא שהשינוי בעולם העבודה, בחינוך ודרך הלימוד כבר כאן שוטף אותנו בצונאמי של ידע ממוחשב. העתיד הוא היברידי בכל קנה מידה, אדם שלוב במכונה.



רוצים להתייעץ לגבי פרויקט ספציפי דברו אתנו ב
info@marketingpacer.co.il
שתפו את הפוסט אם אהבתם
לפוסט הבאלפוסט הקודם