בלוג

בינה מלאכותית במקום יצירתיות ?

בינה מלאכותית היא העתיד של חשיבה יצירתית עם כלים אוטומטיים ואינסוף מידע נגיש וחיבורים. אנשי השיווק ומקצועות היצירה צריכים לחבק את הכלי של בינה מלאכותית ולהכניסו לארגז הכלים היום יומי שלהם. עולם היברידי של אדם ומכונה.

קריאה נוספת »
חדשנות, מחקר ופיתוח, פיתוח מוצרים, צמיחה עסקית

איך תובנת צרכן יכולה לשנות מציאות ?

בשנים האחרונות בורגר קינג הוציאה 8,500 טון של חומרים משמרים מלאכותיים מהמזון שהיא משווקת ובדרך העבירה מסר חשוב לתעשיית המזון המהיר. INGO שטוקהולם ו Publicis בוקרשט מציגים תובנה בלתי צפויה. ה – Whopper שלנו נרקב תוך 34 יום ומעלה עובש! למה ? כי אין בו חומרים משמרים. פשוט לא מעובד !

קריאה נוספת »
הטיות צרכן, קבלת החלטות, תמחור, מחיר, המחרה , מודל עסקי

תורת המספרים

נעליים, בשבילי, זה סוג של guilty pleasure , זה משפר מצב רוח בדוק ואף פעם אין מספיק. ובאון ליין זה הכי כיף. כך ארע שאחרי שיחת טלפון קשה, מצאתי את עצמי נכנסת לאתר מעצבי נעלים החביב עלי. רציתי להתפנק בנעלי עקב. עוד זוג שחור כי אלו שהיו לי היו – שטוחות, לא חלקות, פחות נוחות (סמנו את התירוץ הרציונלי ..) בקיצור להרמת המצב רוח. לא ממש החלטה הגיונית.

קריאה נוספת »
פיתוח מוצרים ופיתוח שירותים. רעיונאות. ניהול פרויקטים. היתכנות כלכלית. עבודת צוות

באנו לעשות טוב

החדשנות זה הפלא. הכישלון הוא כמעט המובן מאליו. הצלחה בהשקת חדשנות תלויה באיכות, המחרה, הטרנד הנכון ובזמן הנכון, הפצה, לוגיסטיקה, פרטנרים מבית ומחוץ.

קריאה נוספת »
אסטרטגיה, ביג דטה, מחקר שיווקי, דטה, אנליזה, פאנל, סקרים

דטה אוטומטי בשילוב סקרים

מדידת הפעילות שיווקית מבוססת על מגוון כלים: מכירות (BI), קשרי לקוחות (CRM), מידע על השוק (Market Share), מתחרים ( Digital marketing intelligence), אנליזה של טרנדים בשוק ספציפי ואחרון חביב, ותיק ומורכב מעין כמותו – סקרים מדווחים.

קריאה נוספת »